پزشکی 90 یزد
پزشکی 90 یزد

 

مردی با همسرش در خانه تماس گرفت و گفت:"عزیزم از من خواسته شده با رییس و چندتا از دوستانش برای ماهیگیری به کانادا بروم"

ما به مدت یک هفته آنجا خواهیم بود.این فرصت خوبی است تا ارتقای  شغلی که منتظرش بودم را بگیرم بنابراین لطفا لباس های کافی برای یک هفته برایم بردارو وسایل ماهیگیری مراهم آماده کن.ما از اداره حرکت خواهیم کرد و من وسایلم را سر راه از خانه برخواهم داشت.راستی اون لباسهای ابریشم آبی رنگم را هم بردار!

زن با خودش فکر کرد که این مساله کمی غیرطبیعی است اما به خاطر اینکه نشان دهد همسر خوبی است تمام کارهایی که همسرش خواسته بود را انجام داد.

هفته ی بعد مرد به خانه آمد.کمی خسته به نظر میرسید اما ظاهرش خوب و مرتب بود.

همسرش به او خوش آمد گفت و از او پرسید که آیا ماهی گرفته یا نه؟

مرد گفت:"آره تعدادی ماهی قزل آلا.چندتایی ماهی فلس آبی.وچند تا هم اره ماهی گرفتیم.اما چرا اون لباس راحتی هایی که گفته بودم برام نگذاشتی؟

جواب زن خیلی جالب بود.

زن جواب داد:"لباس های راحتی رو توی جعبه ی وسایل ماهیگیریت گذاشته بودم!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

احمدپور
ساعت18:08---11 شهريور 1391
کاربه مرد و زنش ندارم

توزندگی مشترک وقتی یکی اونیکی رومی پیچونه ینی داره دروغ میگه دیگه!

میخوادبره ماهی گیری؟خب بره،کی جلوشوگرفته،خوش بگذره

اماوقتی دروغ میگه ینی فقط ماهی نبوده

پری دریایی هم بوده!!!!

اینجاسزای آدم دروغگو یه پتو و یه پیت نفته

خیلی رمانتیک

من یکی که دیگه نمیتونم تحمل کنم اینهمه یکی یکی سرویس نمکدونامو بشکننو منو دوربزنن


پاسslm aghaye ahmadpur.manam ba shoma kamelan movafegham.durugh goftan 2 zendegie moshtarak be rahati mi2ne zendegi ro kharab kone va agar chan bar in durugh goftan etefagh biofte va tarfe moghabel motevaje she dige etemad beyne un 2nafar az beyn mire va zendegi ke 2sh etemad nabashe y jahanam be manaye vaghie.hala nemidunam chera inghad dele shoma pore vali omidvaram age moshkeli drin hal she


AVAZ
ساعت19:31---4 شهريور 1391
فرمایش شما متین

اما تجربه ثابت کرده!!!که در موارد زیادی میشه خانما رو پیچوند ,البته بشرطها و حواس جمع بودن آقایون جهت خودداری از دادن اینگونه سوتی های تابلو من شروطها
پاسخ:ولی من با نظر شما موافق نیستم ک میشه خانوما رو راحت پیچوند.البته اینم بدونین تو خیلی از مواقع خانوما میدونن دارن میپیچن ولی ی جورایی مجبورن چیزی نگن تا اتفاق بدی نیفته!!من اینو ب وضوح خیلی دیدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, توسط مهنازرستگار |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.